مجهز شدن شهرداری سلفچگان به سامانه ۱۳۷

شهردار سلفچگان از مجهز شدن نهاد شهرداری به سامانه ۱۳۷ خبر داد و گفت:
این سامانه با هدف ایجاد ارتباط بین شهرداری و شهروندان و پیگیری سریع مطالبات و پاسخگویی به آنان در موضوعات خدمات شهری راه اندازی شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سلفچگان، مهندس سعید امراللهی در این گفتگو عنوان کرد:
با توجه به گستردگی فعالیتهای شهرداری و دقت بیشتر در خدمات شهری، سامانه ارتباطی ۱۳۷ در سلفچگان راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.
در حال حاضر این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و مشارکت مردمی با شعار (سرعت، دقت، صحت) ، بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان می باشد.
مهمترین هدف ایجاد ۱۳۷ زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری راه اندازی شده است.
۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی بوده و اینک شهروندان بدون مراجعه و یا مواجه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت به خواستههای شهری خود را فقط با یک تماس می توانند پیگیری کنند، از مزایای تماس با ۱۳۷ ،کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،صرفه جویی در وقت و هزینه،ارتباطی آسان ، یکسان و شبانه روزی با شهرداری است.
وی با بیان اینکه شهروندان میتوانند هر گونه اختلال در خدمات رسانی ،بی نظمی و یا مشکلات و پیشنهادات در خدمات شهری را از این طریق گزارش دهند تا پیامها به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.
شهردار سلفچگان با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، یادآور شد:
زمانی که درخواستها و مطالبات مردم در این سامانه ثبت شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژهها نیز بر مبنای مطالبات و سلیقه شهروندان با هماهنگی و سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.